nyår med amanda & becka ♥

åhhh, fan va nyår ägde :D
börja med att vi drog till fkp å fixa oss sen tog vi tåget till skövde & sen vidare med buss till ryd! va hos sanna men sen blev vi utslängde då va vi typ ute med massa åsånt. sen tog vi bussen till rese igen & sen tåg till fkp. när vi kmr till fkp möter vi amanda,my,emelie & jossi. vi stannar å dricker lite sen in till dagnys! dansade somfan haha. sen när de va slut vid 2 käka vi pizza. sen drog becka hem då drog jag amanda & amanda in till amanda å fixa oss lite sen vidare till efterfest hos ngn haha . så jag & amanda kom la hem vid 5 ngngång så sov vi till 3 eller ngt sånt . drog med ett senare tåg hem till skövde & sen hem. hahaha, nu sitter jag här å e trött,har ont i fötterna efter dom där jävla klackskorna & har huvudvärk.. men jävligt lyckad kväll med trevligt folk iaf!
bilderna kommer ut på fb såfort jag hämtat amandas kamera hos mormor hihih (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0