Dag 03 – Mina föräldrar

börjar med min mamma. hon är 38 år & heter anneli.jag har bott med henne hela mitt liv , hon har uppfostrat mej själv. vi bodde i falköping till jag blev 6 år för då träffa mamma affe så vi flyttade till tidan & bor här än (: hon har 3 barn, mej,niclas & joel. vi kommer oftast bra överens men ibland kan vi ha storbråk med varandra men det löser sej alltid tillslut sen iaf!

min pappa vet jag inte så mycket om , känner han inte.. jag vet att han heter pär sjöberg & är 39 år eller ngt sånt & bor utanför falköping med sin tjej & har 2 barn som då är mina bröder men jag känner inte dom heller.
vet inget mer om honom så kan inte säga mer.
ni tycker säkert att det borde kännas konstig att inte känna sin pappa men efter allt som hänt & som jag hört så bryr jag mej inte om det. det är klart att jag vill lära känna han men jag har mamma & det räcker faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0