awesome helg asså!

fredag
efter skolan åkte amanda sötnos med mej hem. vi tog bussen in till stan vid 6 tiden, hahhaha hon hade ju mitt busskort å jag hade köpt ett intyg i skolan men de gäller ju bah för hemresa från skolan men jag kom med iaf. sen tänkte ju inte jag på att vi skulle byta buss till skultorp så jag slängde intyget på bussen hahahah, lite fail. vi började gå från stan mot skultorp...mamma svarade inte på sms så när vi kom till hentorp så drog vi in på ica å köpte godis å dricka för vi va ashungeriga & sen låna telefonen för att ringa mamma som ftf inte svarade..tööj&adam undrade vartfan vi va.vi fortsätte gå , sjukt kul asså, vi såg 2 möss eller ngt på vägen å ett antal grodor :o skratta mycket gjorde vi ju iaf! mamma ringer när vi nästa e framme & undrar vart vi är ,hämta oss kunde hon ju inte hlr bara för alla hade druckigt..när vi äntligen kommit till skultorp drog vi in till festen mamma & dom va på å käka sen drog vi ut med adam,tööj,lovisa,pauline & jonte tror jag de va. vi va hos tööj lite sen drog vi ut igen då kom alexandra & tove men då drog lovisa sen kom typ felix men då drog jag & amanda in lite. sen senare vid halv 12 eller ngt så drog vi till tööj igen men då va det bara han & adam kvar. vi låg å snacka åsånt. vid halv 2 drog vi tbx för att åka hem men vi kom ändå inte hem förrän vid 3 haha! vi gick upp å gjorde oss iordning för sängen. låg & snacka till typ 5 på morgonen innan vi somna. hiihii (a) asrolig kväll iaf & tack till alla som gjorde den! ♥
lördag
amanda & jag vakna väl vid halv 3 hihi. vi va nog trötta asså! åt frukost sen hoppa jag in i duschen typ. vid 4 när vi var klara åkte vi å lämna amanda & fortsatte till stan för att fixa lite saker sen vidare till floby. vi snacka hos virre lite sen till göteve till kusinerna på kalas. kika fotboll & hockey lite.kul kväll va det men blev trött redan vid 10 eller något.vi börja väl åka hemåt vid 11 halv 12 nångång.
söndag
vakna för en stund sen. käka frukost å nu ligger jag i sängen med datan & dunkar musik ;g venne riktigt vad jag hittar på hela dagen men ikv ska jag nog ut å springa & sola nere i tidan!

hoppas att eran helg har varit lika bra som min
& amanda, detta måste göras om!
du är bäst i världen
loooove u ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0