älska eller hata inte ditt liv, utan lev det väl

fredag
drog in till stan å träffa massa folk medans jag väntade på nellie som skulle komma kl 6 för vi skulle till skultorpå träffa jonte&simon. va i skultorp till typ 9 sen drog vi till stan där vi träffa lite folk innan vi tog bussen hem till mej. chillade vid datan & kolla film.

dear john kollade vi på,sjukt bra .

nellie somna när filmen börja typ hahaha söööt (a)

lördag

skulle egentligen gått på festen i tidan men pallade inte de tillslut så jag drog till töreboda för att va med alexander & nico ist.vi gjorde la inte så mke, va ute å cpa lite & kolla på sjukt dåliga filmer -.-
sov där sen oxå!

söndag
vakna upp med alexander, rätt mysigt måste jag säga hihi. låg bara i sängen tills jag drog vid 12 typ (:
nu sitter jag här & måste städa mitt rum & plugga lite so! så om jag ska bli klar med att städa idag så ska jag nog börja nu (a)

helgen har varit grym ! ♥

Kommentarer
Postat av: nellie

men emelie ja älskar dej oxå ;oooo din lille mupp <3

2010-10-17 @ 19:39:45
Postat av: emeliiiee

vet jag väl HHOHOHO :D

2010-10-17 @ 21:20:05
URL: http://emelielandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0