tisdagtisdagtisdagtisdagtisdag

lagom bra start på dagen ...går ut till linjebussen & väntar på en buss som är 20 min försenad;o bara för dendär jävla snön! hände inte så mke iskolan. men rätt kul dag ändå, förutom att det var kallt!
imorgon drar vi till göteborg med alla 9or på skolan så vi har bara 2 lektioner på morgonen. vi ska gå på universium & kolla på ngn göteborgs opera , hahah. får la se hur det kommer gå med alla cpe som går på våran skola men det blir nog bra! kommer hem runt 1 på natten sen sover becka hos mej till tosdag för då är vi lediga från skolan! gött somfan. på morgonen drar jag troligtvis ner till tidan för att sola med becka & mamma sen drar vi hem & fixar oss & efter det drar jag till falköping! efter denna veckan är det bara 3 veckor kvar i skolan innan alla 9or går på prao i 2 veckor. sen är det JULLOV & då drar jag & familjen till gran canaria elle va de heter i en vecka :D längtar rätt hårt till solen nu! menmen, får väl stå ut med snön sålänge. ikväll blir det nog bra att titta tv lite , det är ju paradise hotel ;g nu blev det ett långt inlägg kändes det som ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0