trött? - JA!

natten va la typ ....intresant? hahaha. den va fan rätt go iaf:D lana la med amanda,robban,dalle,jesper & emanuel i stp. kolla en del film & gjorde annat ist. sen efter att jag & amanda sovit i 3 timmar så tog vi tåget till skövde för jag skulle va hos frissan klockan 11. klippte & slinga håret, blev la inte helt nöjd men blond e jag ju iaf igen. efter de frågade mamma mej om jag ville med henne,magnus & joel på bio & eftersom jag inte hade ngt att göra så gick jag me.träffade rikard & tööj lite oxå innan bion. vi såg på toy story , så jävla bra haha :D fast somna nästan därinne.. när jag kom hem vid 4 tiden la jag mej i sängen å sov till 9 nångång men nu är jag ftf trött? ;o

imorgon ville nellie hitta på ngt så får väl se vad vi hittar på, men de blir nog bra som vanligt!
nu ska jag titta på filmen grown ups , kommer la somna säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0