plugget går före de andra så...

..jag har inte hunnit blogga eller ngt :o
becka sov hos mej inatt, vi pluggade till so-provet igår så jag kan la endel nu . eftersom vi har de imon så måste sitta å plugga lite ikv oxå, tycker faktiskt inte det är så tråkigt , vettefan vad som hänt med mej asså..är ftf sjuk oxå, hur jobbigt som helst men så tänker jag oxå på att om jag inte går till skolan kmr jag ligga efter så mke så jag har vart iskolan iaf! det är bara att bita ihop! sitter å knarkar halstabletter & dricker te ;o .. te e inte förjäkla gott men jag vill ju bli frisk snart.
idag efter skolan drog jag in till mammas jobb eftersom hon hade fixat en jobbinterjuv åt mej i resturangen på coop. hon skulle höra av sig imon & säga om jag får det eller inte men jag får hoppas på det!
om 2 min börjar paradise hotel så nu går jag ner & sätter mej i soffan med filt & myser lite.
puuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0