igår & idag

igår va vi ju i gbg alla 9or från skolan. först universium sen nordstan sen ngn musikal som verkligen sög. somnade ju nästan . men förutom musikalen va de rätt så kul faktiskt! kom hem runt kvart över 1 då somna jag & becka direkt nästan.

idag

lediga från skolan idag ju så becka & jag vakna vid 10 tiden. vi käka lite frukost & gjorde iordning oss sen tog vi bussen till stan vid 1 tiden så drog hon hem & jag drog till kalle. drog hem med halv 7 bussen igen & sen dess har jag inte gjort så mke. har precis tatt bort sminket, så ska bara smörja in mej lite sen krypa ner i sängen & smsa lite. ska försöka somna tidigt idag så jag slipper vara trött imorgon när det är fredag . har rätt goa planer! men jag bloggar mer imorgon efter skolan, gonatt sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0