hold my hand

sluta tidigt idag så mamma kom & hämta mej så när jag kom hem började jag städa & blev klar ganska tidigt faktiskt. sen har jag bah pluggat lite på engelska orden som e tills imon & chillat här typ. imon ärre FREDAG som ska bli förjävla gött! drar in till night flight med amandaaaa en sväääng efter skolan till 10 på kvällen för då måste jag hem eftersom jag ska upp å jobba på lördag liiiite. fick reda på igår att jag fick jobbet så kommer jobba varje lördag-söndag fram tills jag åker utomlands så känar la lite pengar iaf. det gillas rätt möööe nu faktiskt!


så jävla grym

Kommentarer
Postat av: ellen

ja men det kostar pengar, typ 20 spänn :(

2010-11-26 @ 17:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0