att någonting man har kan försvinna så fort

igår drog jag & becka till stan å kolla på klassbandy i arenan . de va helt dött ;o .. knappt några folk eller ngt. sen kom iaf felix,viktor & alexander & mötte oss så drog vi till felix i hentorp å kika film åsånt, sen hömta beckas mamma oss vid halv 12 eller nått sånt. när vi kom till becka käka vi liten sen chilla vid tvn typ (:

idag vakna jag av att klockan ringde vid halv 10 för att pallan skulle hämta mej vid 11 så fick dra upp å fixa mej sen in till kavelbro & kolla lite med pallan . va även med julia lite , tog bussen hem klockan 2 & nu ska jag snart fixa mej innan gästerna kommer för det är kalass för min bror som fyller 18 idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0