förlåt för dålig uppdatering!

igår efter skolan drog jag & becka in till skövde med buss för att sen ta tåget till fkp å träffa kalle. hann inte träffas så länge men shit va kul de va.det hann inte ens gå 1 min innan man skratta åt becka igen haha.du e ju för söt älskling! när vi kom till skövde igen solade jag på meddo i 20min sen tog vi 20.45 bussen hem från stan.
tack för dageeeen!♥

vakna för typ 20 min sen av att det va så fukking varmt under täcket.
orkade inte gå upp & orkade inte skolan idag så jag låg kvar.
slipper vandringen idag med skolan, skulle ha gått 1.2 mil. seriöst de e ju fan sjukt långt:'o

bråkar med mamma rätt mke nu om att jag inte hjälper till något  med konfirmationen, så idag innan hon kommer hem hade jag tänkt att städa hela huset så tror jag hon blir glad, eller får iaf hoppas på det.
min konfirmationspresent av mamma blir nog rätt najs elle. en sony ericsson w715 svart&röd.
jag bah älskar den hihi.

nu är jag mega hungerig så ska dra å käka lite frukost.
uppdaterar lite senare igen puuuuss!

har inga gratissms kvar,därför jag inte svarar men mamma fixar nog de till mej ikv hoppas jag på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0