nobody's perfect

skola idag som vanligt .
satt i cafèterian från halv 9 till 10 sen hade jag matteprov direkt efter.
gick inte direkt bra kan jag ju säga, orkade inte tänka så jag satt å rita ist, haha.
hade svenska prov på boken som jag har läst oxå, va inte så svårt så jag tror det gick bra.
slutade halv 2 nångång sen vänta jag & pallan på bussen som gick halv 3, jag åkte till stan å köpte f-kort & sen vänta på bussen hem som inte gick förrän 20 över 3 . va hemma runt kvart över 4 nångång.
just nu längtar jag bara tills imon. älska fredaaaagar! ska bli myyys.
sen är det ju lov oxå, ska bli sjukt skönt.

Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Fin blogg :)

2010-03-25 @ 20:46:14
URL: http://twistedfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0