jag älskar pauline & rebecka mest

fredagen var underbar!
skolan va as mke soft iaf.
när jag kom till skolan va det bara att vänta på buss till stan för alla 8: or på skolan skulle åka till skövde & se bio.
kommer inte ihåg vad filmen hette men den sög iaf, men dt var ändå kul .
slapp ju skolan så (y'
filmen va nog slut vid 11 tror jag .
åkte tbx till skolan & käka!
blev typ matkrig i matsalen hahahah.
efter maten va det gympa fast jag orka inte va me.
sen matte som va sjukt jobbigt även om vi inte gjorde så mke ;$
sista lektionen va so men den va inställd, så jag,becka & pallan drog till stan med halv3 bussen.
gick å kolla lite i commerce sen tog vi en fika.
lite senare vid kvart i 6 drog vi till bion för att se farsan som börja halv 7.
den va faktiskt ganska rolig.
efter bion hämta mamma mej & pallan & becka tog bussen hem.
vi drog till skultorp för att hämta min lillebror joel.
sen åkte vi hem.
när vi kom innanför dörren spydde joel.
fett äckligt!
va bara hemma typ en timme sen börja adam tjata att vi skulle komma så vi tog cykeln upp till adam.
gick ganska fort faktiskt.
satt i adams rum å prata,lyssna musik & cpa lite .
va sjukt kul .
förutom att adam va så fukking kåt hela tiden, hahahha!
jag prata i telefon med nåra oxå ganska länge.
kommer inte ihåg vad klockan va men vi drog till mej senare alla 3.
dom typ gick å jag cykla.
gick inte så bra kan jag säga.
& pallan va på andra sidan HAHAHAH!
kom hem runt 3 tror jag.
sen skällde mamma lite på oss bara för vi inte kunde va tysta.
somna typ 4-5.

lördag
vakna av att pallan väckte mej ganska tidigt.
mådde inte så bra precis men dt gick.
vi låg & snacka om fredagskvällen.
jag gick ner & åt frukost för dom ville inte ha.
vid 10-11 väckte vi adam & vi sätte på en skräckfilm, barnhemmet för pallan ville se den.
sen drog adam till sin farmor & farfar .
jag & pallan satt vid datan lite & så .
vid 4 tog vi cykeln till tidan å käka pizza & köpte cola till bror min.
sen spela vi guitar hero rock band på wii.
prata lite med cpebarnen gjorde vi oxå.
kolla tv på roliga program sen kom pallans pappa & hämta henne.
jag gick typ & la mej då för va sjukt trött.

älskar bilden & saknar sommarn sjukt mke!

Kommentarer
Postat av: Öhman

Låter som en soft helg!

Men nästa blir bättre ;) <3

2010-03-21 @ 19:29:46
Postat av: Viktor

Shooue, ofc min blogg e på skämt, xD



Och det med min dans att göra i början är bara nåt små roligt jag gjort sen jag började med den "vill säga 2 veckor sedan" och sen fortsatt med det i varje del haha :P

2010-03-21 @ 19:54:03
URL: http://snyggviktor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0