det är svårt att förklara när ord inte räcker till

det blev inga bruna slingor igår, men får ta dt ngn annan dag i veckan om jag hinner & så.
becka va hos mej igår, satt bah typ vid datan & kolla film.
så va mina kusiner här lite på kvällen oxå.

idag blir dt bara att vara hemma å va barnvakt åt min lillebror.
sjuuuukt tråkigt, men vad gör man inte för att få lite pengar (:


du är stjärnan som föll ifrån himlen ner till jorden
du har gett mig ett nytt liv och någonting att tro på
varje andetag med dig känns så underbart
när vi är med varandra känns det som tiden stannar
du kan vara den rätta så håll hårt i min hand
utan dig vore jag bara en av miljoner

ett liv utan kärlek är inte värt att leva

Kommentarer
Postat av: Anonym

sååååå 2009

2010-05-07 @ 18:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0