I want learn me love again.

tråkig onsdag.
gick la upp vid halv 7 nångång, gjorde iordning mej & drog till skolan.
skolan va lika tråkig som vanligt men sluta ju 20 över 2 idag iaf.
efter skolan va de konfa från 3 till halv 6 ..
gick ganska segt men det va roligare idag mot vad det brukar va iaf.
efter konfan drog jag hem & satte mej vid datan.
är sjukt trött nu asså.
längtar verkligen inte tills imon, men däremot längtar jag somfan till sommarn!
det kommer bli bästa sommarn på länge tror & hoppas jag.
men nu ska jag göra annat.
puuuuuss!

v

Kommentarer
Postat av: lodur walander

snygg du är

2010-03-10 @ 22:55:55
Postat av: kungen (h'

Cooling men jag är cåååålast av alla (h'

2010-03-11 @ 07:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0