falköping med världens bästa flickvän!

vakna av att mamma ropa typ halv 9 imorse för vi skulle ut å gå när lillebror hade simskola. va faktiskt rätt gööött, ska göra samma imon . sen åkte vi hem så fixa jag mej sen drog jag till fkp. va la där runt 2 men my cpa så vi träffades halv 3 eller ngt för jag fick vänta. sen träffa vi sebbe&erik å va med dom. några negerungar sprang efter oss å den ena fick jag damp på så jag slog ner han hahah.sen kolla vi på erik&sebbes fotbollsmatch , hann inte se hela för jag skulle hem men dom vann iaf med 7-1 .  ska nog se film sen & mysa .
..
saknar min becka gör jag oxå. blir nog liseberg med bruden i veckan nångång!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0