hemma från finland!

har haft en skitkul vecka i finland med familjen & kusinerna!
det va sjukt kul att få träffa mina 4 sysslingar som jag aldrig träffat förut. fattade ju dock inte så mke av vad dom sa men det funka & jag har faktiskt lärt mej en del finska :)
mycket bad & sol sen har vi även vart inne istan där jag köpte nya jeans shorts & 2 linnen.
bastat mycket har vi oxå gjort, rätt gött faktiskt.
tack för allt:D


på väg till stockholm                               på båten

i finland vid morfars grav


såhär såg det ut vid stugan



när vi hälsa på mamma&morbrors ena farbror


en dag på stan


hos hanne & markku, mina sysslingars mamma&pappa






på båten hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0