dålig uppdatering jag vet...

förlåt har inte orkat uppdatera, har inte suttit så mycket vid datorn när det har vart fint väder ute men ska försöka hinna med lite mer nu ! :)

mådde så jävla dåligt idag när jag vaknade så mamma&jag drog till vårdcentralen & det visade sig att jag hade körtelfeber. skitkul nu på sommarn oxå , haha .
kommer va trött i typ 3 månader & ha
  • huvudvärk
  • ont i halsen
  • hög feber
  • svullna lymfkörtlar på halsen, i armhålorna och i ljumskarna
  • svårt att svälja
  • illaluktande andedräkt
  • förstorade och röda halsmandlarna med en gråvit beläggning.


Kommentarer
Postat av: mårten

fan vad rolig för dig!

på lovet och allt..:p :(

2010-07-29 @ 12:28:10
URL: http://martiinaababe.blogg.se/
Postat av: becca

nu blev jag rädd av att läsa detdär juuu !;o

har typ allt av det som står ju , haha XD

2010-08-06 @ 15:14:39
URL: http://reaalfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0