taggar inför nyår somfan!

känner att de va ett tag sen jag bloggade. hahaha, har faktiskt inte orkat, har bah vart borta hela dagarna nu sen jag kom hem å vart med kompisar..jag & becka va i gbg å shoppa i måndags , sen va jag med amanda & vi va med lite folk sen sov vi hos henne. tisdags va jag med amanda sen drog vi till stan med sara sen tog bussen till karlsborg & tbx? haha . sen kom becka då drog vi till mej hon sov här , igår så va jag med becka , vi drog in till stan å kolla bio , the town . det är nog den bästa film jag sett ärligt:o
sen idag har jag bara varit hemma å städat :( .. men de behövdes kan jag säga!
amanda kommer hit ikv oxå troligtvis om hon har städat klart :)
& imon är det nyyyyår! ska bli najs som skööööen!
jag & becka drar till fkp på förfest & sen till dagnys sen sover jag i fkp men hon drar hem på natten.
men det blir nog skitbra tror jag :D!
men ärligt nu ska jag faktiskt göra en såndör lista som jag har tjatat om i 7509321205 år typ .
så jag uppdaterar när den e klar puss!
lite bilder från veckan.
amanda har massa på sin kamera oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0