falks grav..

igår efter att jag var hos mina kusiner fick dom för sej att jag skulle följa med till falks grav så deklart jag skulle med, dom kom å hämta mej vid halv 11 nångång ,vi va 12 st som drog upp till graven tsm . alla var lite skrämda i bilen bah hahaha. såg gubbar å allt möjligt skit som folk inbilade sig. det var ju meningen att vi skulle vara där vid 12 när allt händer, det kommer nämligen färska blommor dit varje natt ,men såklart visste vi inte vägen så kom dit ca 10 över då vi såg dom färska blommorna. den här graven ligger mitt ute i skogen & det finns inte ett ena hus på lång väg. alla skrek osv, grät åskit för att dom va rädda hah, alla skrämde upp varran så jag va oxå rädd rädd haha :$
tack till alla som var med, det var skitroligt ♥

det finns nämligen en hel historia om vem falk var osv,skitläskig.
för er som e sugna på att åka dit så ska jag göra de snart igen så de e bah joina:D
här har ni hela historien

http://hem.passagen.se/sm7xjl/hemsida/falksgrav.htm


Kommentarer
Postat av: sm7xjl / Marie

Jag sökte lite på mina olika nyckelnamn
Och fann att min sida om Falks Grav var länkade
På flera sidor, blev väldigt glad över att min sida
Är intressant för en hel del ;)
Tack!!!

2013-11-27 @ 16:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0