göteborg med babe ♥

drog med tåget som gick halv 3 till gbg . va där runt 4, vi kika en hel del affärer men hittade inte så mke ;o
hade dessutom bah typ 800 kr med mej som tog slut oxå(a)

på tåget till gbg ,suddig bild haha!

söt osv...fast nä


dom byxorna köpte jag .
bikbok- 499:-
ville egentligen ha tröjan oxå men hade inte pengar till den så får bli en annan gång(:

hihihih, (a)

köpte även
leggings - gina 100:- asgilligt.
bh - hm 129:-

lägger ut bilder på de imon för nu ska jag nana eftersom skolan börjar imon . haha suger att börja 9an men det blir nog kul att träffa alla igen!


här är mitt schema.
de enda jag kan säga är att de suger
godnatt älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0