lördag & lovet är snart slut :(

har inte orkat uppdatera så mke, har faktiskt inte hunnit heller så.
fredag
runt halv 2 drog, mamma,joel,affe,niclas, hans tjej & jag till floby.
vi kolla när dom små killarna spela fotboll & innebandy.
jag & jennifer tog med 2 söta ungar till lilla hallen så satt vi där en stund.



felix kusin , han e fett söt ♥

när killarna hade duschat så åkte nästan alla som va där upp till en stuga i alphem elle vad de heter som ligger lite utanför floby & när vi kom dit så lekte vi lite ute.
sen kom det mer folk, venne vilka riktigt men då börja vi grilla lite mat ute.
det blev ganska tråkigt sen när vi ätit så jag,niclas & jessica kikade på en film, drag me to hell.
den e faktiskt ganska bra.
sen vid halv 10 eller nått sånt så tröttna alla så då åkte vi hem.


vaknade typ nyss & min buss till stan går 13.20 så jag ska ta en dusch & göra iordning mej snart så jag inte missar den.
ska bara byta buss till becka,får se vad vi hittar på ikv, själva hemma hela dan iaf tror jag.
alltid kul med dej gumman!

bloggar senare ikv eller imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0