my life, my mistakes

skolan idag som vanlig. lika tråkigt oxå för den delen.
efter skolan va jag tvungen att va kvar för att ha cabarè träning elle va dt heter.
kom hem kvart över 6 nångång & då fick jag för mej att gå ut & springa. sprang i ungefär en halvtimme, inte så länge men en bra början för jag har ju inte gjort dt på ett bra tag . det va ganska gött faktiskt.
jag & becka ska börja gå ut & gå/springa 2 gng i veckan oxå.
tog ett bad när jag kom hem, sjukt skönt med babyolja ;$$ så nu e jag typ len som en bebis (:

har massa läxor tills imon oxå som jag iaf måste kolla på.. no-läxa, 50 ord jag ska kunna,engelska ord 15 st, läsa ut en engelskabok som jag precs börjat i som jag & becka ska snacka om imon, lämna in 30 engelskaord från boken som vi ska ha prov på & so läxa, ska läsa typ nåra sidor i en bok. paaaaaaaaaaaaaalla.

lägtar tills imon ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0