lördag-måndag med becka ♥

har inte hunnit uppdatera för jag har varit hos min älsklingsbecka från lördag-måndag.
måste säga att påsklovet har varit gryyymmt bäst. synd bah att skolan börjar imon, hatar't.


kom till becka runt klockan 2 i lördags så stack vi typ in till stan direkt för att käka glass, det va ju så sjukt varmt ute.efter vi hade käkat glass så gick vi runt i skövde å cpa lite bara för bussen till stöpen gick inte förrän 17.40 tror jag de va. dt va typ en äcklig gubbe som följde efter oss, as läskigt ;o
men skitkul va de, haha!
när vi kom till becka så satt vi vid datan & spela in videor och tog kort,askul!
sen kolla vi på film å flöta godis&cola.

så jävla god & sjukt fin;$

på lördagen så drog jag & becka till tibro med buss från stöpen 14.50.
kom till tibro runt 4 tiden.
simon va såklart seg när han skulle möta oss vid bussen men han kom tillslut.
vi gick runt lite å så , sen stack vi hem till simon för vi börja frysa .
satt å snacka lite å sånt.
sen gick jag & becka å käka pizza för vi va skit hungriga.
alla pizzerior va stängda utom 1 hihi.
efter det gick vi ut med nåra å sen stack jag,becka,simon & andreas hem till simon igen.
låg å snacka ,satt vid datorn & sånt. sen kom beckas mamma å hämta oss runt 12 nångång.
när vi kom till stöpen gick vi över till jonas & prata, sen kolla vi på lite olika filmer å sånt .
sen ringde beckas mamma henne typ 4 på natten & då va vi tvungna att dra till becka igen, så då la vi oss å smsa en stund. becka somnade ganska tidigt men jag somna väl runt 6 nångån.

idag vaknade vi halv 1 , becka mådde inte så bra efter natten innan.
vi åt frukost sen orka vi inte göra ngt så vi titta på en film , den va sjuk hhaha fast ändå inte dålig.
sen fick vi för oss att spela så vi spelade monopol. jag vann såklart ;$$
sen klockan 6 kom mamma & hämtade mej .
satte mej vid datorn/kolla tv & pluggade lite.
imon är dt skola & jag längtar inte precis ;/
tack för dagarna gumman, måste göras om!
loooooveyou!§

passar på att slänga in lite bilder vi tog, så fett snygga!




här ser ni att jag vinner ;$ haha becka du suger :'D

flööööt? åhjaa!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0