kuuul helg!

fredag
på kvällen drog jag på konfaläger. 2 timmar med buss sen va vi framme. sov i bästa rummet lätt med evelina,kajsa & jennie.saltapinnar gillar vi,hahah! sjuuukt mysigt har det vart . lite segt ibland sov ju bah 2 och en halv timma fredag natt så lördag va jag skit trött. jag&jennie åkte ju skidor till killarnas rum hela tiden. isaks skor e sexiga!
lördag kväll va jag,evelina & fanny tvungna att åka hem, så vi åkte bil i 2 timmar med edvin & va hemma runt kvart över 11 nångån. idag gick jag upp vid 8 för att åka med martina till skolan kvart i 9 för att öva cabare.va rätt kul utom att man fick ont i rääääva ;o.. kom hem kvart över 6 förut så nu e jag jävligt trött.
tack för helgen, den har varit underbar..♥

Kommentarer
Postat av: jenniie

så jävla kul ;D<3

2010-04-25 @ 21:10:04
URL: http://jennieochkajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0