jessica idaaaag ♥

skolan idag som vanligt, spårat somfan idag asså. pallan & jag äger ju fan alla totalt kåta ungjävel hahah! alla älskar oss (:
efter skolan drog jag in till stan för att träffa jessica, vi tog en fika & snacka sen drog vi upp till bror , snacka med hans kompis i typ en halvtimme haha. riktigt cool va han!
jag & jessica skulle hem typ halv 6 men sen tog jag halv 7 bussen ändå , va med några en stund ist.
sjukt kul folk såg vi idag oxå hahahah!
måste göra om snart!
tack för dagen alla som gjorde den , skitkul varre!


Kommentarer
Postat av: Öhman!

Jag va coolast då ;) <3

2010-04-22 @ 20:07:16
Postat av: emelie

jag ja ;) <3

2010-04-22 @ 20:45:55
URL: http://emelielandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0