15:27

kom hem för typ en timma sen. vart i skolan, först hade vi ngt grejs om praon,sen so , sen mat, fast sen på gympan så drog jag & jessica till uppehåll lite tidigare än vi skulle så vi fick tydligen kvarsittning. suuurt haha, ska inte gå på den ändåååå men (: sen fick vi inte hjälpa till med ddm att bygga sen så vi gick på matte ist. jag & kajsa slutade typ 10 i 2ist för 10 över för att vi skulle till ica & köpa godis & sånt till bussen ikv. ska på konfaläger fast kmr hem imon igen för på söndag har jag ddm hela dagen .. pallaaaa.
snart måste jag fixa för bussen från tidan går 16.20 , kajsa ska hämta mej 5 över 4 elle ngt .
ska bli rätt kul på lägret iaf. slipper ju snacka om gud & allt sånt sååå. ska inte sova inatt så kmr va död när jag kmr hem men skitsamm ;o myyys !♥
alla får va sociala på sms ikv/inatt så jag har ngt att göra ;o
skriver imon kväll när jag kommer hem igen.
ha det bäst puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0